Sebanyak 73 item atau buku ditemukan

Falsafah Ekonomi Syariah

Ekonomi Islam bukanlah sekadar trend, ia muncul dari ideologi Islami yang didasarkan kepada firman Ar-Rahman serta Rasulullah Sang Tauladan. Ia hadir sebagai solusi bagi permasalahan ekonomi umat manusia yang hanya didasarkan kepada logika keadilan semu. Sebagai sistem ekonomi Rabbani, Ekonomi Islam hadir berasaskan nilai-nilai dasar inasni yang bersumber dari kesucian mata air syariat Ilahi. Landasan filsosofi ini harus terus digali agar umat Islam bisa memahami bahwa ekonomi Islam bukanlah sekadar etika insani, ia adalah Ideologi yang datang dari Dzat Maha Suci.

Ekonomi Islam bukanlah sekadar trend, ia muncul dari ideologi Islami yang didasarkan kepada firman Ar-Rahman serta Rasulullah Sang Tauladan.

METODOLOGI PENGEMBANGAN SISTEM INFORMASI

Buku yang memuat semua metodologi (metode) dalam pengembangan sistem informasi

Buku yang memuat semua metodologi (metode) dalam pengembangan sistem informasi

Politik Akomodasi Islam

Percikan Pemikiran Politik Bahtiar Effendy

Role of ASEAN in enforcement of human rights in Myanmar.

Role of ASEAN in enforcement of human rights in Myanmar.

The Malay Hikayat Miʿrāj Nabi Muḥammad

The Prophet Muḥammad’s Nocturnal Journey to Heaven and Hell. Text and Translation of Cod. Or. 1713 in the Library of Leiden University

The Malay version of The Prophet Muḥammad’s Nocturnal Journey to Heaven and Hell has never been published in Malay or in English Translation. The book wants to enhance interest in this important text in the global Islamic literary tradition.

Muhammad. Transcription of Manuscript Cod. Or. 1713 in the Library of Leiden
University Th. C. van der Meij and N. Lambooij Alamat inilah hikayat yang
empunya bapa Busu(a)k di Tinggi1 orang Bali tulen. Bismillah all-rahman all-
rahim ...

Die "Breshnew-Doktrin"

das Prinzip des "proletarisch-so-zialistischen Internationalismus" und die Theorie von den "verschiedenen Wegen Zum Sozialismus"

Ber Das Historische Deb T Der Doktrin Des Internationalen Privat- Und Strafrechts

. 1899.: ... iuris scripti, convenitur per privilegium coram praeposito Parisiensi vel Aurelianensi, qui possunt illum trahere coram se de toto regno, in cuius auditorio est consuetudo, quod procedatur ad diffinitivam in contumaciam capitis et lite non concessa, quia videtur interlocntoria, nt scripsi l. 14 C. de appellationibus 7, 62. Sed obstat, quod consuetudo ligabit sie non subiectos, contra cap. 2 di ae constit. Item delegatus non debet sequi consuetudinem, ut initio dicitur. Sed quid si non debetur emenda in curia, a qua appellatur, sed in curia, ad quam appellatur? Videtur, quod debeatur, quia ex quasi delicto in curia superiori contracto debetur; et illo modo videtur quia ad hoc contrahere ibi forum. Curia tamen Franciae statuat contrarium. Sed quid si fiat exsecutio et sint diversae consuetudines, una in loco sententiae, alia in loco, ubi fit exsecutio? Quae attendetur? Videtur, quod consuetudo loci, ubi fit exsecutio l. 7 (circa medium) C. de exact. tributor. 10, 19 quod potest esse verum circa modum exsequendi. Sed si per viam actionis peteretur exsecutio vel fieret opposito super qualis oriretur, tunc videretur distinguendum, ut supra, an tendit ad decisionem, an ad ordinationem litis et causae. Quid de delegato? Hostietisis dicit, quod servet consuetudinem fori rei. c. 4 D. XII. ubi plene. Tu die, quod si sit datus ad inquirendum et reportandum, servat quoad ordinationem litis stilum curiae, cui referre habet, cum eins officio fungatur. Si ad diffiniendum et cognoscendum, si ab ordinario, servet eins stilum; si a principe, ius scriptum. Et sie intellege notata et allegata diclo cap. 4 D. XII. Quid si sit consuetudo in reprobatione testium? Videtur ad litis ordinationem. Vel quid, si sit consuetudo inutilitate defectuum sicut in curia Franciae? Videtur ad litis ordinationem, quamvis tamen ex hoc decidatur causa, per allegata supra, et sie intelleguntur notata et allegata in diclo cap. 4 D. XII. Item quaere, a quo tempore ligent statuta? Die p...

1899.: ... iuris scripti, convenitur per privilegium coram praeposito Parisiensi vel Aurelianensi, qui possunt illum trahere coram se de toto regno, in cuius auditorio est consuetudo, quod procedatur ad diffinitivam in contumaciam capitis ...